Nieuws en Media > Newsfeeds
|
|
|
?Eerste poging om mijn stuur weer vast te houden?: amper week na operatie aan ontstoken elleboog zit Wout van Aert opnieuw op de fiets
Goed nieuws voor Wout van Aert (31). De renner van Team Visma-Lease a Bike zit opnieuw op de fiets na zijn ontstoken elleboog. Maandag werd hij daar nog met spoed aan geopereerd om sepsis te vermijden. Zo moest hij ook noodgedwongen forfait geven voor de Tour de France.
Nog geen reacties geplaatst
|
|
|
|