Komunikabideak eta albizteak > Newsfeeds
|
|
|
Lorena Wiebes herpakt zich na Giro-drama: ?Het liefst in rood-wit-blauw naar de Tour?
Als Lorena Wiebes zondag aan de start staat van het Nederlands Kampioenschap op de weg in Nijmegen, is ze niet van plan om dat rood-wit-blauw zo maar af te geven. ?Ik denk dat ik zeker een kans maak op dit parcours.?
Aipamenik bidali gabe
|
|
|
|