Login / Subscribe

Language: English | Nederlands | Français | Italiano | Español | Euskara

Login / Subscribe   
Riders Profile: Delio Fernandez Cruz


Interviews (14)
Videos (1)
1 Fans



14 Interviews

Me siento muy valorado en el Delko-Marsella

Ciclismo a Fondo, Ainara Hernando, 19 February 2017
Posted by: Bitossi

Tras la desaparición del Xacobeo y después de pasar cinco años en Portugal, inicia su segundo año en el Delko-Marsella perfectamente adaptado al equipo francés con la esperanza de obtener una invitación para correr la Vuelta a España.



O meu maior éxito deste ano foi ser sempre competitivo e útil

La Voz de Galicia, La Voz, 22 December 2016
Posted by: Bitossi

Traballa estes días na casa para preparar a súa segunda tempada no Delko-Marseille. Tras quedar en varias carreiras ás portas do triunfo, espera que no 2017 chegue algún. Sería a única maneira de mellorar un ano do que fai un balance altamente positivo.



Síntome se non un referente do equipo, si un corredor importante

La Voz de Galicia, Miriam Fernandez Fraga, 12 May 2016
Posted by: Bitossi

Delio Fernández está a vivir unha tempada completamente diferente das anteriores, cun calendario moito máis intenso, nun equipo profesional e atopándose nun gran estado de forma. Demostrouno recentemente co seu sexto posto nos Catro Días de Dunkerque e está disposto a seguir a mesma liña unha vez superados algúns obstáculos en forma de gripes e alerxias.



Estoy muy agradecido al ciclismo portugués

Biciciclismo, Biciciclismo, 27 October 2015
Posted by: Bitossi

Delio Fernández (1986) comenzará una nueva etapa de su carrera deportiva de la mano del Delko Marseille-Provence KTM francés, después de cinco años en el ciclismo portugués y de dar sus primeros pasos en el desaparecido Xacobeo Galicia. El de Moaña (Pontevedra) ve así recompensada su dedicación.



Delio Fernández, uno de los líderes del Delko-Marsella

velofutur, velofutur, 27 October 2015
Posted by: Bitossi

El gallego Delio FERNÁNDEZ será uno de los jefes de filas del Delko Marseille-Provence KTM francés. El corredor de Moaña se une a Mikel Aristi en un bloque en el que habrá, por tanto, doble presencia española. Por su interés, reproducimos la entrevista que hoy publica Biciciclismo al ciclista de Velofutur.



Entrevista a Delio Fernández da W52-Quinta da Lixa

Ontimesports Magazine, Ontimesports Magazine, 12 September 2015
Posted by: Bitossi

Delio Fernández, espanhol de 29 anos, que representa a W52-Quinta da Lixa, é, sem dúvida alguma, um dos principais ciclistas do pelotão português, e não precisamos de recuar muito para corroborar esta afirmação, este ano a sua volta a Portugal foi fenomenal, venceu 2 etapas, esteve sempre lado a lado com o seu líder de equipa que venceu a volta, e ainda terminou no 4º lugar da geral individual com um infortúnio no último contra relógio a fazer-lhe fugir o pódio.



O Agostinho adáptase moi ben ás miñas características

La Voz de Galicia, Adrián Lorenzo., 9 July 2015
Posted by: Bitossi

Tralo terceiro posto conseguido o ano pasado, Delio Fernández (Moaña, 1986) quere voltar a facer un bo papel na Volta a Portugal 2015, o prato forte da tempada. Non obstante, o obxectivo pasa antes por facer un bo papel no trofeo Joaquim Agostinho, unha das citas clásicas do calendario luso, que comeza hoxe. O moañés, que compite co Quinta da Lixa, pelexará para revalidar un título que defende.



Logo de caer o ano pasado, corrín esta Volta con certo medo.

La Voz de Galicia, Míriam Vázquez Fraga., 1 April 2015
Posted by: Bitossi

O ciclista Delio Fernández (Moaña, 1986) vén de acadar o segundo posto na Volta ao Alentejo. Malia que lle queda a espiña de non ter conseguido ningunha vitoria de etapa e de rozar o primeiro caixón do podio -quedou a sete segundos-, síntese satisfeito tanto polo seu papel como polo do equipo no seu conxunto. Ademais, este posto suponlle deixar atrás a edición do ano pasado, na que unha caída lle impediu rematar a rolda.



Teño máis responsabilidade, pero non máis presión.

La Voz de Dalicia, Lorena Garcia Calvo, 18 February 2015
Posted by: Bitossi

Delio Fernández celebrou onte o seu vixésimo noveno aniversario subido á bicicleta en terras portuguesas. O ciclista profesional de Moaña inicia hoxe a tempada participando co seu equipo, o W52 Quinta da Lixa, na Volta ao Algarve, a cita que da o pistoletazo de saída ao ano ciclista en terras lusas. Alí chegou hai cinco tempadas procedente do extinto Xacobeo, e alí está coleccionando boas actuacións e recoñecementos.



Vivimos una situación crítica en el ciclismo español.

Zona Matxin, Jorge Castro, 18 February 2015
Posted by: Bitossi

Delio Fernández Cruz (Moaña, 17 de febrero de 1986) terminó en la tercera posición de la Volta a Portugal de 2014 y ganó el Trofeo Agostinho unas semanas antes. En la ronda lusa se destapó como uno de los mejores corredores del ciclismo portugués a sus 28 años y tras mantener una progresión constante desde su debut en el profesionalismo con el Karpin Galicia en 2008.



Entrevista con Delio Fernandez

Nordes Sports, Jesús Fernandez, 25 September 2014
Posted by: Bitossi

Gallego, concretamente de Moaña y ciclista profesional desde 2008 cuando fichó por el Karpin-Galicia. Nuestro protagonista de hoy es Delio Fernández, actual corredor del OFM- Quinta da Lixa y tercer clasificado en la Volta a Portugal 2014. Siempre es un placer poder conversar con él y le agradecemos enormemente su disponibilidad y colaboración siempre que lo requerimos.



El objetivo es el maillot amarillo en Lisboa

ciclo21, Helena Dias, 20 July 2014
Posted by: Bitossi

Delio Fernández acaba de lograr la primera victoria de la temporada en el Troféu Joaquim Agostinho. Considerada como una prueba que sirve de antesala a la Volta a Portugal, el gallego de 28 años se ha expresado anrtes de comenzar la Grandíssima, carrera ganada por el equipo en 2013 y donde brilló con la victoria de una etapa y el 11º lugar general.



Sigo mejorando como ciclista

CIclista y Ciclismo, Jesus Zarcero, 4 October 2011
Posted by: Bitossi

Delio Fernández (Onda-Boavista) finaliza la temporada como positiva y cumpliendo con los objetivos que se marco a principio de temporada, hay que destacar que en la Clásica de Amarante, consiguió su primera victoria como profesional.



No pierdo la ilusión de seguir siendo ciclista y las ganas de mejorar

ciclistayciclismo.com, 8 April 2011
Posted by: lucybears

Delio Fernández (Onda-Boavista) debuto en 2008 como profesional con el equipo Xacobeo-Galicia. Tras desaparecer el equipo acepto la oferta del equipo portugués Onda-Boavista, donde se plantea como una oportunidad para seguir evolucionando como ciclista.











--- advertisement ---